Pakalpojuma nosaukums:
Izrakstu izsniegšana no domes sēžu protokoliem, ja tie tiek pieprasīti atkārtoti.
Pakalpojuma īss apraksts:
Lietvedības nodaļas vadītāja pēc pieprasījumiem izsniedz atkārtotus domes sēžu protokolu izrakstus, kas nepieciešami tiesību pierādīšanai un darījumos. Personai ir tiesības pieprasīt un iegūt informāciju par sevi un mirušajiem radiniekiem vai laulāto. Citai privātpersonai vai publiskai personai ir tiesības pieprasīt un iegūt informāciju par personas datu subjektu, ja no tā saņemta rakstveida atļauja, kā arī likumā noteiktajos gadījumos. Persona, kura pieprasa informāciju, uzrāda datu subjekta rakstveida atļauju un ir atbildīga par tās patiesumu un saņemtās informācijas izmantošanu.
Kas jādara, lai varētu saņemt pakalpojumu?
- Iesniegt iesniegumu.
- Uzrādīt nepieciešamos dokumentus (personas identifikācijas dokumentu, radniecību vai laulību apliecinošus dokumentus, datu subjekta rakstveida atļauju u.c.).
- Samaksāt pašvaldības nodevu.
Kādi dokumenti nepieciešami?
- Personas identifikācijas dokuments.
- Personas iesniegums.
- Radniecību vai laulību apliecinošs dokuments.
- Politiski represētās personas vai maznodrošinātās personas statusa apliecinošs dokuments (ja tāds statuss piešķirts).
- Datu subjekta rakstveida atļauja.
Kur ir pieejama iesnieguma veidlapa?
Iesnieguma veidlapa par izrakstu izsniegšanu no domes sēžu protokoliem, ja tie tiek pieprasīti atkārtoti, pielikumā.
Kāda ir pakalpojumu maksa?
Maksa tiek noteikta, pamatojoties uz Varakļānu novada pašvaldības saistošajiem noteikumiem Nr. 10 „Par pašvaldības nodevām Varakļānu novadā”
Pakalpojuma pieprasīšanas iespējas?
Klātienē – Rīgas ielā 13, Varakļānos, Varakļānu novadā, vai elektroniski.
Pakalpojuma saņemšanas termiņš:
30 dienu laikā.
Ar ko sazināties jautājumu gadījumā, par šo pakalpojumu?
Lietvedības nodaļas vadītājs, tālr.27790010, e-pasts: Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt..